شرکت میلان با دانش بر این موضوع که تمامی درب ها برای نصب کردن جک پارکینگی یکی نیستند و دارای تفاوت هستند، دست به طراحی و تولید جک درب لولایی با طراحی خاص و با ظرافت بالا در مقابل با ساختاری محکم برده اند.

همان طور که میدانید تکنولوژی به کار رفته در این نوع جک پارکینگ مرتبط با روز دنیا می باشد و از لحاظ کیفیت دارای کیفیت بالایی است. نیاز به ذکر است که قالب کلی این جک را می توان با جک پارکینگی برند پروتکو و سوزوکی شبیه دانست.

لوازم و تجهیزات موجود در جک پارکینگی میلان

  1. بازوهای جک پارکینگی که دو عدد می باشند
  2. ریموت کنترل جک پارکینگی
  3. فلاشر یا چراغ چشمک زن جک پارکینگی
  4. بخش برد و همچنین مدار فرمان
  5. دفترچه برای راهنما نصب جک پارکینگی
  6. دارای تنوع در مدل های جک پارکینگی

معمولا این نوع جک پارکینگی برای در های دو لنگه استفاده می شود اما طراحی خاص و منحصر به فرد این نو جک این امکان را می دهد که درب های تک لنگه نیز از این جک استفاده کنند.

همچنین مکانیزم دو سرعته این نوع جک پارکینگی مزیت بسیار مهمی برای مکان های پر رفت و آمد به شمار می رود.

از یک سو قیمت جک پارکینگی میلان به نسبت کیفیت بالا و کارایی که دارد دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشد که همین موضوع سبب شده تا به تعداد طرفداران این محصول افزوده شود.

خرید جک پارکینگی میلان

در حقیقت جک پارکنگ میلان در حوزه فروش جایگاه نسبتاً خوبی در میان دیگر رقبا در بازار داشته است و تمامی افرادی که از این نوع جک استفاده کرده اند در مورد این برند حرفای خوبی می زنند و محصولات این برند را به نیکی، عملکرد سطح بالای آن و صد البته گارانتی بالا مدت می شناسند و یاد می کنند.

تعمیر جک میلان

تعمیر جک پارکینگ یکی از مواردی است که بسیار مورد بررسی از دید کاربران قرار میگیرد چرا که تعمیر درب پارکینگ یکی از مهم ترین موارد در حوزه درب اتوماتیک می باشد.

فاکتورهای لازم برای نصب جک پارکینگی میلان

در حالت کلی برای نصب کردن یک نوع جک پارکینگی معیار ها و فاکتورهای زیادی وجود دارد ولی 4 تا از مهم ترین های آن را در زیر برایتان آورده ایم که لازم است تا به آن ها توجه داشته باشید:

  • تناسب داشتن جک پارکینگی با میزان وزن هر لنگه درب
  • محل قرا گرفتن جک پارکینگی روی درب
  • آماده بودن پک نصب
  • حضور تکنسین ماهر برای نصب

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *